Naber gençler ?

Naber gençler ?
Paranız felan var mı ?

19 Aralık 2010 Pazar

Masal Dinledik, Gerizekalı Olduk


Hışımla girenler için açıklama : "Taam sen gerizekalı değilsin aferim en birinci sensin"
(bkz : )

Biz ki; (ayet gibi başlamış olabilirim ama bi iddiam yok) zamane gençleri olarak sürekli kendimize ve birbirimize neden bu kadar gerizekalı olduğumuzu soran insanlarız, ben cevabı buldum arkadaş.
Hep birlikte görelim şimdi (ekran gösteren, patron benim tribindeki spiker karizması)

Hep çocukluğa inen psikologlar vardır ya, hay ben onların çocukluğumuza inen yerlerini öpeyim ya. Nasıl akıl ettin, biri mi söyledi kendin mi buldun demek istediğim insanlar bunlar. Ne varsa çocuklukla var arkadaş çünkü, ("nedir bu arkadaş tripleri, önce o el bi insin" arkadaşları blog dışına alalım, lütfen zorluk çıkarmayın)

Bizi masallar bu hale getirdi bence. Nasıl psikopatlıklar, nasıl inanılması güç saçmalıklar var o masallarda hay gözünü yidiğimin masal yazarları. Naptınız lan bize ? Adım adım ilerleyelim, zira toptan blog yazmakta başarısızım, maddelemeden olmuyo.
  • Kırmızı Başlıklı Kız


Biz bi kere büyükanneyi burda öğrendik bence. Bizde annneanne var, babaanne var, büyükanne neymiş aq gavur gibi. Hatırlıyorum kuzenle (o babane ben anane diyorum diye sorun yaşıyoduk) büyükanne diycez diye nasıl kasmıştık, saçlarımız beyazlamıştı resmen daha 6 7 yaşlarındayken.

Artı a annem sen o kurdu nasıl büyükannen sandın, gerizekalı mısın sen ?

Ben tanıdım, annem tanıdı (masalı okurken) mahalle tanıdı, sen nasıl tanımadın o kurdu ? Yok burnun niye büyük, yok kaşın niye kara, yok ağzın niye çemçük. Lan işte büyükannene benzeyen bi yanı yok ki kurdun, demek sen dedeni görsen gitçen sorcan, a benim büyükannem senin niye çükün var falan diye.

Hadi onu da geçtim, bu kurdun nasıl bir kapasitesi var ki, (ağız ve mide olarak) hem sen tüm tüm büyükanneyi de kırmızı başlıklı kızı da yut, midende kalsın, sonra da avcı gelsin de karnından ikisini de sağ salim çıkarsın ? Sana o dişleri karıya kıza hava at diye mi verdiler lan, boğulcan bak öyle çiğnemeden yutarsan.
  • Sindrella


Cicim o nasıl bir ayakkabı ki bi tek senin ayağına oluyor, senin ayağın 24 numara mı ? Hadi diyelim ki 24 numara, ulan prens, armut prens, sen eline aldın o ayakkabıyı, baktın 3-6 yaş grubu reyonlarında bulunan bi ayakkabı, hala ne diye kızın peşine düşersin ? Koca ülkeyi ayağı 24 numara olan bi kızı bulmak için mi topladın lan saraya ? Bu ne müsriflik ?!

Ayrıca ayağı 24 numara olan hatun 1.20 falandır. (Sonuçta P = m . A diye bi formül var) Napçaksın 1.20 hatunu, koskoca prenssin, al ordan at gibi bi kadın, süzülsün sarayda dimi ? Yok işte ille biz söylicez.
  • Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler

Şimdi hani avcı bunu ormana götürüyo da, kesmeye kıyamıyo da geyik mi ne avlıyo da onun kanını bunun gömleğine sürüyo da cadıya götürüyo ya... Nerde abicim o gömlek ? Siz bu kıyafetin üstüne gömlek yakıştırabiliyo musunuz ? Bildiğin tuvalet lan bu, üstüne gömlek mi giyilir ? Düşünsenize pamuk prenses evden çıkarken serin olcak diye oduncu gömleği giyiyo ?

Bi de camdan tabut olmaz arkadaşım, çoluğu çocuğu sokağa salıyoz biz oynasın diye, camın içinden ceset mi görsün savunmasız yavrucaklar...
  • Rapunzel


Ya arkadaşım gavur malı mı o, ne asılıyon öyle ? Saç lan o saç... Hayır bişey değil, çeke çeke hatunu düşürcen.

O değil de, onlar nasıl iniyo acaba, senelerdir düşündüm durdum bunu. Hadi saça tırmandık çıktık, buraya kadar rapunzelin sürekli öne doğru düşme tehlikesi yaşaması ve saç diplerindeki dayanılmaz sancıyı saymazsak problem yok. Sonra rapunzeli aşağı atıp saçını pervaza mı bağladın a prens, naptın söyle bana canını yidiğim ? Hadi diyelim ki çarşaf vardı düğmüklediniz falan, klasik film fantezisi, attınız aşagı indiniz... E rapunzel gerizekalı mı o niye daha önce öyle inmemiş ? Ya da daha da çirkini, prens ordan "Hayatım burda merdiven varmış, bakk!!" demesi... Ben rapunzel olsam, o an kendimi ıslak havluyla döverim, bana mısın da demem...
  • Hansellen Gratel

Bu çocuklar, genel anlamda çok gerizekalı olmalarına rağmen, aklıma bunlarla ilgili enteresan bir şey gelmedi.. Gerçi yaptıklarının hepsi saçmalık da, bütünü bozmuyo işte... Neyse napalım, kısmet...

İşte bunların ayırdına vardığımdan beri tüm masal yazarlarını bulup bulup öldürmeyi kendime iş edindim... 23 tanesini kendi çabamla buldum, ama geri kalanı için yardıma ihtiyacım var... Görenlerin kulkedisinindigeruveyablasi@hotmail.com adresine mail atmaları rica olunur.

En az ihbarda bulunanı mavi sakala vericez. Evet.

08 Eylül 2009 tarihinde sosyomat için yazılmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder