Facebook'ta bir arkadaşım ya da onun başka arkadaşı tarafından çekilip etiketlenen bir fotoğrafta arkadan geçen/oturan bir insanı tanımak istiyorum ben. Yani "Aa amcam lan bu benim?!!??" demek istiyorum. Hatta mümkünse skandal yaratacak bir görüntü görmek istiyorum. "E o yanındaki yengem değil??" gibi. Ya da daha da abartarak "Amcamın öpüştüğü erkek mi lan?!?!" seviyesinde olursa daha da tatmin edici olur.
İş görüşmesinde görüşülen kişinin geveze olmamasını istiyorum ayrıca. "Hep ben anlattım biraz da siz kendinizden bahsedin ehe" deyip sonra ben başlayınca tekrar lafımı kesip iş yerindeki anılarından o an ilk aklına geleni anlatmaya başlayan adamlardan da nefret ediyorum. Hele kızının karısının fotoğrafını göstererek "Ah ne şeker şeylermiş!" dememi bekleyen adamlar toplama kampına toplansın istiyorum. Banane lan senin karından kızından ? Evinize temizliğe mi geleceğim, çocuğuna dadı olarak mı istihdam edeceksin, nedir?
Konuyla alakalı olarak iş görüşmesine de eşofmanla gitmek istiyorum. Hatta haşortmanla gitmek istiyorum, daha samimi.
Bir de evde mühendislik mesleğimden dolayı teknik danışman muamelesi görmek de istemiyorum. Az önce annem sehpanın camını kırmış, bana "bu camlar pahalı mıdır?" diye sordu. Normal bir insanın "Ben nereden bileyim, camcı mıyım ben?" diye cevap vermesi gerekirken ben "O camlar hem temperli hem de kenarları taşlı, o yüzden o boyutlardaki düz camların nereden baksan 2 3 katı fiyatına alırsın" dedim. Hadi neyse bu bir şov aslında bir açıdan, ama bazen tıkanıyorum. Bazen gerçekten bilmem gereken bir şeyi hatırlayamıyorum -ya da bilmiyorum. Ya da çok saçma sorular geliyor (-pilava ne kadar su koyayım? -sence bu halıdaki lekeyi nasıl çıkarabiliriz? -bu buzdolabındaki tıkırtı nereden geliyor olabilir? vs), akabinde "Sen ne biçim mühendissin yea" diye aşağılanıyorum.
Neyse şu an çok rahatladım, öpüyorum hepinizi gözlerinizden.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder