Bahçelerde börülce, Ben tura atayım sen yazı; Geçmediyse kızlar tuvaletinden, Almıycaksın o kızı
Bence bir dervişin kesinlikle geçmesi gereken yerlerden biri de “kızlar tuvaleti”dir arkadaş. Bir insanın “olması” için (abi olmuşun sen olmuş cümlesindeki olmak bu) gerekli tüm bilgi ve tecrübe; burada bulunmaktadır.
Öyle örneklerini yaşadım ki, yazsam roman olur aslında da blog bekleyen arkadaşlar için tadımlık bi başlangıç yapayım dedim, sonradan romanını da yazıcam merak etmeyin. (“1 adımda nirvanaya ulaşma tekniği – kızlar tuvaleti” adlı kitabım pek yakında kitapçılarda) Lan en fazla ne olmuş olabilir ki diye düşünen arkadaşları da İzmir marşıyla çıkışa doğru alalım, zira bu konu ders diye okutulmuyor.
Kızlar tuvaletini kullanan insanları sınıflayarak horoyin klasiğiyle yazacağım yazımı. (evet sınıflamanın mucidi benim)
<< 1. “Ay ben bu Berk’i yerim” ciler >>
Şimdi kız kısmısı içindeki dedikoduyu çok zor tutar, hissettiği bişeyi (ki aşk meşk mevzusuysa zaten mütemadiyen alt yazı geçer belli belirsiz, napsın dayanamıyo) gördüğü ilginç bi ayrıntıyı falan paylaşmadan edemez. Yakındaki ilk tuvalet zamanını iple çeker. Çünkü ortamdaki diğer kıza anlatmazsa çatlar. E bi de kendisinin içinde fırtınalar kopuyosa ortamdan birine karşı, takip et, tuvalette söylemezse ben de çamaşır mandalıyım. Tuvaletten iki kız içeriye gayet normal surat ifadesiyle girer, içerde ikisinin suratı da saniyede 235346456 km hızla yavşar, ayh çok tatlııııııııııı çok şekeeeeeeeer gibi garip cümlelerle kızın biri diğerine durumunu anlatır. Etraflarını göremeyecekleri kadar kaptırmış oldukları için oturup dinleyebilirsin (tuvalette nereye oturuyon?) Sonra bunlar rujları sürünüp eteklerini çekiştirip saçları havalandırıp, o ilk girdikleri surat ifadesiyle içeri giderler.
<< 2. “Kusucam galiba” cılar >>
Kız milleti içmeyi bilir de, nerede duracağını kestiremez. Baktı 2 tane içti hiçbişey olmuyo, sanır ki 20 tane de içse hiç bişey olmaz. Buradan sana sesleniyorum kızıııaam, bok hiçbişey olmaz, kusuyosunuz kusuyosunuz hala uslanmıyosunuz. (ben burada dış sesim, onun için benim kustuklarımı hesaba katmıyoruz burada) Tuvalete de karga tulumba getirilen bu arkadaşlar, 3binmetreküp kustuktan sonra hala kusucam galiba diyebilecek kapasitede bayanlardır. Tekrar sesleniyorum, kusura bakmayın rahatsız da ettim tekrar ama, mümkünse kuscaksanız adam gibi şeyler yeyin lan domates falan bari yemeyin.
<< 3. “ Ay nerde olucam tabi ki evdeyim baba”cılar >>
Lan bar tuvaletindesin ayı, gümbür gümbür müzik sesi geliyo dışardan, baban yer mi, baba lan bu en nihayetinde. “Ya hayır esra sesi biraz fazla açmış ordan geliyo, ne barı” da dersen tam olur zaten. Babalarınızı aşağılamayın kızım, çok ayıp. Sevgiliye yapan da çok, “aşkıam dedim ya oturuyoz kızlarla işte” hadi babayı yedin de, sevgilin o ortamlara hiç girmiyo mu, pazardan mı aldın?
<< 4. “Yea ben çok sıkışığım girip çıkıyım mı hemen”ciler >>
Hanım kızım, birincisi biz de geçerken uğramadık, sıkışmışız da gelmişiz, ki farz et sıkışmamışız, tuvalette ömür geçirmek niyetinde değiliz, işimizi görüp gidicez hemen, ne hemen kaynak oluyosun araya? Onu da geçtim, hemen girip çıkıyım nedir ? Express işeme gibi bişey varsa lütfen bize de söyle, saatlerimizi harcamayalım tuvalette, lütfen reca ediciğim.
<< 5. “Öhmmmm” cüler >>
Sesi tam yansıtamamış olabilirim de, bu arkadaşlar kendilerini aynada seyreden arkadaşlar. En çok güldüğüm grup budur. Sen eşinle dostunla eğlenmeye gel, sonra git tuvalette kendini seyret. Ayna pahalı bişey mi abenimcanım ? Neleri var ya, bi gün birine denk geldim, kız bi hırkasının önünü ilikliyo öyle saga sola dönüyo, bi açıyo önde tutuyo öyle dönüyo, bi geri ittiriyo öyle dönüyo, bi de saçının şekline göre kombinasyonları derken 20 poz falan denedi kafadan. Sonra da tuvalete falan girmeden çıktı gitti. Barmenci ! O abla ne içtiyse ben de aynısından istiyorum.
<< 6. “Mmmmm” cılar >>
Bu ses, makyaj sesi. Hani ruj sürerken dudakları büzersin ya o ses. Saatlerce makyaj yapan gördüm. Evden komple tuvalet masasını kapmış gelmiş. Tarağı, rimeli, allıgı, ruju, fondöteni, kremi, kalemi, farı, deodorantı, parfümü, saç spreyi vs. Aklına gelen ne varsa hepsini getirmiş. Be arkadaş, onları toplayıp minicik çantana sığdırcam diye uğraşana kadar on numara makyaj yapardın zaten, nedir bu hobi mi ? Bi de 25 kokuyu birbirine karıştırıyosunuz insanı deli ediyosunuz zaten. Çık lan tuvaletten !
<< 7. “…..” cılar >>
Bu grupta ses yok abicim, bunlar insan gibi işeyip çıkıyolar çünkü. Mantığı kapmışlar. İşte beklenen kızlar tuvaleti kullanıcı profili bu zaten. İşe çık, maksadına uygun kullan mekanı, ne uğraşıyon berklen saç spreyiylen…
[ İtiraf etmek gerekirse hepsini ben de yaptım, sevgilerle efendim, esen kalın.]
01 Mayıs 2009 tarihinde sosyomat için yazılmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder